torsdag 6 juni 2013

Tjenare!!

Hej alla!
Hur e läget?
Här är det helt ok. Ligger i soffan och lyssnar på musik. I mina nya högtalare som anlände i onsdags.
Jag har planerat att ha en ny bloggtävling nån gång i slutet på augusti. Men om det blir en låttävling eller en vanlig tävling har jag inte bestämt än. Ska ta mig en funderare.
Under sommaren tänkte jag försöka jobba på eget material. Har inte haft inspiration på ett tag men det kommer förhoppningsvis. Vill inte tvinga fram nåt, det får ta den tid det tar liksom.
Funderar även på att spela in en ny coverlåt men vet inte vilken. Kanske nån som har nåt tips. Lämna det i kommentarfältet. :)

Ha det fint alla!

//Kid Jesus

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du kan ha en vanlig tävling :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok ok ska fundera lite på vad det ska bli för nåt då.

      /Kid Jesus

      Radera