torsdag 30 maj 2013

Kid Jesus - Din bästa vän (blogglåt)

Som ni vet så hade jag besök av två tjejer från Hofors, Moa & Louise för ett tag sen.
Jag sa till dom att det inte skulle bli någon låttävling utan att låten skulle gå direkt till dom.
Och båda två fick vara med och bestämma vad låten skulle handla om.
Jag har använt deras berättelse som inspiration och byggt vidare lite på den.
Den handlar om två vänner helt enkelt.

Så här är den äntligen.

Kid Jesus - Din Bästa Vän


Kid Jesus - Din Bästa Vän(tillägnad Moa & Louise

2 kommentarer:

  1. Tack jag äslakr låten och hela min släkt har lyssnat på låten och dom grät av glädje och att låten var tung! Tack så jävla mycket för det här jag är så olyckligt glad över att jag har fått den här låten!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket Moa. Det värmer så mycket. <3 Kramar <3

      Radera