söndag 23 juni 2013

Hej!!

Jag har varit riktigt dålig på att blogga nu på ett tag. Men ska försöka göra en videoblogg nästa vecka. Så håll utkik!!!
Midsommar har varit lugnt. Har bara tagit det lugnt. Var ut till en fest och sa hej till en polare som numera bor i Norge så det var kul att träffa han lite snabbt.
Låtskrivandet går grymt segt då jag inte haft inspiration alls att ens försöka. Jag hoppas verkligen att jag hittar den snart.
Har mest blivit en massa filmtittande vilket jag gör ändå 80% av min lediga tid. Inte bra, men jag älskar film så vad ska man göra.
En annan grej som jag heller inte gjort är att grilla. JAG VET!!! Jag måste vara den ända som inte gjort det än här i Dalarna. Men det blir snart förhoppningsvis.
Annars så funderar jag lite på bloggtävlingen. Kommer bli en vanlig tävling där jag lottar ut nånting. Men får se vad.
Ha det fint alla och simma lugnt.

Pz/Kid Jesus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar