onsdag 4 februari 2015

P3 Osignat

På söndagen den 8:e Februari blir min låt -I'm my own lucky star- spelad i P3 Musikguiden's program Osignat.
Jävligt kul att jag fick med den. Den kom väl med som nån slags utmanare till att ta sig in på topp 10 listan. Så vi får se hur det går. Har inga större förväntningar på att slå mig in där då det antagligen skulle kräva att typ alla mina fb vänner skulle gå in och rösta vilket är högst osannolikt. Bara jag inte står där med 0 röster så är jag nöjd. 
Man kan iaf börja rösta på lördagen den 7:e februari och jag kommer länka till det då.

Vad händer annars då..??

Massa projekt på gång, bl.a med Project Zero. 
Sen ska jag ev gästa en producent/rappare från falun med musik och rap. Just ja, måste skicka beatet jag gjort till honom också. Det har jag glömt bort.

Pz// Kid Jesus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar