måndag 9 juni 2014

Bästa helgen på länge!

I helgen som var(6-8:e Juni) åkte kG och Fredric ner till Bjärred för andra gången och överraskade bästa Julia Lindgren. Vi pratade om det söndagen veckan innan och jag skrev till hennes föräldrar och frågade om dom hade nåt planerat och det hade dom inte så vi var välkomna ner. Vi åkte ner under torsdagsnatten. Det blev några bensträckare efter vägen men det var en rolig bilresa så det var lugnt. 
Vi hade bestämt att överraska henne vid Saltsjöbaden, en kiosk som är känd för sin goda mjukglass. 
Och överraskad blev hon verkligen. :) Har saknat henne som fan, och det var så kul att få träffa henne igen och hennes föräldrar. 
Dom bjöd på glassen. Jag tog en stor mjukglass med tuttifrutti-strössel. Gott!! Sen åkte vi hem till Julia och tog det lugnt en stund. 
Efter det så drog vi och spelade basket. Det blev lite 21, som jag för övrigt är kung på. Julia, som har spelat basket på riktigt förut var även hon kung. Tror vi vann lika mycket hon och jag. 
Fredric fick iaf vinna en gång, haha!!
Efter basketen blev det lite mat hos familjen Lindgren. Hamburgare och pommes. Så jävla gott. Julia's pappa(Fredrik)kan det där med att grilla. 
På lördagen åkte vi till Lomma och vandrade runt lite vi båthamnen. Så mysigt och vackert. Där skulle man verkligen kunna bo. 
Efter det blev det lite vila och sen mer basket. 
Jag fick även prova Julia's pappas cykel. En sån där tävlingscykel, som knappt väger nåt alls. Blev grymt sugen på att köpa en egen eftersom jag tycker om att cykla så kanske blir att köpa en sån i framtiden. 
På kvällen blev det lite sällskapsspel och sen badade vi i deras Jacuzzi. Så himla nice asså. Sen blev det sovdags. 
På söndagen var det dags att åka hem. :(
Det kändes trist att behöva lämna dom för dom är så härliga att umgås med. Det känns lite som ett andra hem när man kommer ner till dom. 
Men vi ska förhoppningsvis ses igen senare under sommaren så det ser jag fram emot. 
Ja det var den härliga helgen det. Nu ligger jag här i soffan och tänker tillbaka på den härliga helgen som varit. 
Saknar er alla. Kramar <3

Ha det/Kid Jesus




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar