fredag 28 mars 2014

Station 4

Jag har äntligen fått ordning på ännu en produktionshörna. Kallar den helt enkelt Station 4 eftersom det ärmen 4:e i ordningen. Kommer bli nice just nu rockar jag Protools och Logic på Station 4. Kommer växla mellan de två programmen beroende på vilket humör jag är på. 
Säker några som undrar varför jag inte håller mig på en och samma station och svaret är enkelt. Miljöbyte!! Även om jag spenderar mycket tid i ett och samma rum så är jag i olika delar av rummet vilket betyder att när jag väl ska göra beats så blir arbetssättet på varje station olika vilket jag gillar. Plus att jag använder även alla saker så dom inte bara står och samlar damm. 
Jag har märkt att jag tycker det är roligare oh jag blir mer kreativ när jag växlar mellan de olika programmen.  Det är Logic, Protools och Maschine. I framtiden kommer det även bli en MPC 2000XL. Längtar tills dess!!! 
Så nu vet ni lite mer om det. Variation är alltid nice!!! Håller saker och ting fräscht!!! 

Pz/Kiddan 
                             
                                                                     Station 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar