onsdag 26 mars 2014

Sovdag....

Tjenare! 
Klockan är nu 02:45, Onsdag morgon och jag ska precis lägga mig och sova. Men tänkte att jag skulle slänga in ett kortare inlägg. 
Har försökt göra lite musik men gick inte så bra så la ner det. Ibland går det bara inte. Men det gör inte så mycket för jag har så mycket grymma beats på lager ändå. 
Har även gjort en önskelista som jag ska sätta upp på väggen. Vill ju ha en massa leksaker till studion haha! Och förr eller senare så kommer jag ha allt på listan. Det får ta den tid det tar liksom. Har inget bråttom alls. Högst upp på listan är iaf en MPC 2000/XL. Har sett att den finns en ute nu på blocket.se men har inte dom pengarna just nu. 
Har ägt en tidigare och jag ångrar grymt mycket att jag sålde den. 
Men sånt är livet. 

Såhär det den ut iaf. 

Godnatt /Kid Jesus 
                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar