torsdag 13 mars 2014

Nya vinylskivor....

I flera veckor har jag tjatat om att jag behöver nya vinylskivor. Nu har jag äntligen köpt lite nytt. Blev 15 st från Pärlan i Gustafs.
Har ingen aning vad det är jag köpt men jag hoppas att jag hittar nåt godis på dom iaf. Annars blir jag ledsen fan!!!!
Har kommer lyssna igenom dom imorgon på Station 2 i studion. Kommer bli fett tror jag!!

Har även fått mina nya högtalare men det var tyvärr glapp på ena volymratten så jag mpste skicka tillbaka den för sevice. Grymt trökigt!!! Men kommer bli bra sen. Har fixat en tillfällig lösning med en tändsticka, haha!! 

Och JA!!! Äntligen har jag fått tag på en Digi002 konsol till ProTools!! Har velat ha en sån hur länge som helst!!
Så det är en grej jag kan stryka från min önskelista.
Nu är det bara en Akai Mpc 2000/XL och en Ensoniq-ASR 10 som ska införskaffas.

Jag har tyvärr varit dålig med videobloggandet. Och det är mest för det har inte funnits nåt att videoblogga om. Tråkigt men sant.....
Men jag ska försöka göra en videoblogg minst en gång i månaden från och med nu.(Mars ALLTSÅ!)

Hörs!! /Kid Jesus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar