lördag 22 mars 2014

God morgon lördag.....

Igår (fredag) var ännu en nice beatskaparkväll. Gjorde två st och blev jävla nöjd med dom. Blev fett sugen på att recca på ett utav dom men får se, eftersom jag tänkt ligga lågt med det ett tag framöver. Så låter det nu liksom. ;)
I alla fall, idag ska jag försöka göra nån slags videoblogg. Har ju bestämt att göra en sån en gång i månaden. Så det visar si vad jag kokar ihop för nåt. Var ju ett tag sen jag gjorde nåt i videoväg så det är dags nu. Just nu känns det som jag glömt bort hur man arbetar i Final Cut. :p
Men det ska nog blir bra. Måste även rensa hårddisken från gamla videoklipp också. Sånt som bara ligger och tar plats. Behöver utrymmet!!! Så det lär jag fixa nån dag framöver. 

På söndag den 23:e kommer vloggen ut!! 

Hoj! /Kiddan 
                                                
                                              Dagens arbetsstation VIDEOHÖRNAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar