tisdag 21 januari 2014

En så kallad fast track!!

Hej alla!

Igår måndag 20:e Januari fick jag världens inspiration. Satt o kolla på massa beatmaking videos som jag alltid brukar göra. Och då såg jag en dude som var grymt kreativ som gjorde beats och recca på dom på en gång. Och jag tänkte för mig själv att: FUCK!! Det vill jag också göra bara liksom skapa nåt i stundens hetta liksom.
Och det gjorde jag. Så här kommer en så kallad fast track eller impulslåt som jag har valt att döpa till: -Ljuger för mig själv-
Blev helt ok trots att mina stämband fortfarande är fucked up så jag kunde recca allt som jag ville recca. Men men 

Så här får ni!!! Kommer lätt bli fler såna här så kallade fast tracks!!

Ha det fint!!! 
//Kid Jesus

Kid Jesus - Ljuger för mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar