fredag 18 januari 2013

Helgsyssla!

Hej!
I helgen så filmar jag det sista till nya musikvideon. Sen ska jag åa till studion och scanna lite bilder och sånt. Kommer bli en ganska enkel video. 
Det är till låten "The Story Goes" som finns med på F The Rex & Kid Jesus "It's Just A MixTape" som vi släppte 2010. Jag diggar den låten skarpt ock kände att jag ville göra en video till den. 
Kommer fortsätta göra musikvideos till låtar som jag gjort tidigare. För just nu så har jag ingen inspiration till att skriva nytt material. Men det kommer väl så småningom.

Tävlingen!!
Det finns fortfarande tid att anmäla sig till tävling så gör det!!! Kommer bli awesome!!
Har du missat mina videobloggar från 2012 så tycker jag du ska gå in på den fliken och kolla. Nu!!

Jag släppte ju även en coverlåt för en vecka sen och funderar på att göra en ny ganska snart. Mer om det kommer sen. =) 
Vi hörs senare!! 

Kanske kommer upp en kort vlogg på söndag!! 

Hej då/ KidJesus


En gammal go bild från förr i tiden. ;-)

2 kommentarer:

  1. Du kommer iallafall ha en rolig helg jag är ju sjuk så jag får en tråkig helg...

    Älskar din blogg Kiddan !! <3<3<3

    SvaraRadera