lördag 24 november 2012

Kid Jesus Vlog - Minnen från förr och ett fanbrev

Tjena tjena!!
Då var det dags för en ny vlogg och i denna så drömmer jag mig bakåt i tiden och minns lite vad jag gjorde någongång runt år 2002-2003.
Jag tyckte om att filma och dokumentera redan då, och jag är glad att jag har sparat detta i alla dessa år.
Det kommer bl.a. bli lite partyhäng hos Lina Moström, rökpaus ute vid Säters Sjukhus med Rokola, Fjalar och Dj Moppetrim, intervju med Anna Skinnars utanför dåvarande Statoil om att festa i Säter och en liten rundtur hemma i mitt föräldrarhem.
Ni kommer även skymta en ung Johan Skinnars, Sara Collins, Emma Björk, Ida Jark, Sofia Myrsell, Jonas Turtell, Mikael Jansson m.fl.

Vloggen avslutas med att jag öppnar ett paket som jag fick på min födelsedag av Julia Lindgren som är med i Sciencefixion Releaseparty vloggen.
Hon som åkte ända från Bjärred, Skåne till Lindesberg, Västmanland för att se F The Rex och mig uppträda. =)

Ett stort tack till Silverpennies för att jag fick använda deras låt Hello Schoolyard i vloggen.

Enjoy!!!!


Kid Vlog - Minnen från förr och ett fanbrev

2 kommentarer:

  1. Hahahah "nej, nej..kvinna vad gördu?" "är det nån som vill......hångla? thihihihihiihihihih" hahahah du är rolig du

    SvaraRadera