onsdag 19 september 2012

F The Rex videosläpp!!!!

Idag släppte F The Rex sin video till hans låt "Hopplöst". Riktigt nice!
Videon är redigerad och klippt av mig. Storyn är skriven av F The Rex + lite hjälp från mig också. Det var sjukt kul att filma till den här videon för jag har lärt mig så mycket. Det är alltid roligt att få prova på att vara regissör. Gjorde med säkerhet en massa misstag under inspelningen men jag är jävligt nöjd med slutresultatet. Är sjukt sugen på att hålla på mer med film. Men jag måste börja fokusera på albumet.
Jag vet jag har snackat om det i nån månad nu men helt ärligt så är jag lite kluven på vad jag vill göra. Så det visar sig helt enkelt.

Jaja åter till F The Rex videosläpp!!!

Vi gjorde även två st teasers till videon och dom kan ni se här:

Teaser #1

Teaser #2

Och här har ni hela videon!!! 
F The Rex - HOPPLÖST ft. Thilda Söderström
ENJOY!!!! // KId Jesus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar